Aankomst - Reisverslag uit Port Vila, Vanuatu van Ens-Rutger&AllesAnders Dus - WaarBenJij.nu Aankomst - Reisverslag uit Port Vila, Vanuatu van Ens-Rutger&AllesAnders Dus - WaarBenJij.nu

Aankomst

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ens-Rutger&AllesAnders

28 Februari 2009 | Vanuatu, Port Vila

Dag lieve lezers, dit wordt de komende tijd de plek waar je onze wilde avonturen kan volgen, we hopen dat jullie zullen genieten van onze uiteenzettingen!!

Heel bezweet en moe zijn wij donderdag aangekomen op het vliegveld in de hoofdstad van Vanuatu. Het was echt een lange reis, maar gelukkig waren er wel een paar leuke films met Ben Stiller (mijn held) te zien in het vliegtuig. Voor ons zat een amerikaan die ook bleek te gaan backpacken op deze uitzonderlijke plek. Net als wij had hij nooit eerder van dit eiland gehoord en hebben we hier kostelijk een kwartierje om moeten grappen. Wow, echt zooooo toevallig!! Fantastisch, echt buitengewoon. Soms lijken dingen gewoon geen toeval te zijn. Synchroniciteit weet je wel. Afijn, even later en helemaal verzonken in de puppy-ogen van Ben Stiller schrok ik opeens van de bespiedende ogen van de amerikaan tussen de stoelen voor ons. Hij was naar Alles aant kijken.. ik gaf haar gauw een por in haar zij en toen bemerkte zij het ook. 'Niet normaal meer dit hee! Kan ik niet eens meer rustig in het vliegtuig zitten??' riep Alles toen verontwaardigd. ' Doe eens even lekker normaal, godverdomme, kankerjong' Net goed, dacht ik. We hebben de rest van de vlucht niet meer met hem gepraat en bij de lunch "per ongeluk" wat cream cheese op zijn hoofdsteun-maandverband laten vallen. Wat een figuur zeg, idioot!
Terug naar het vliegveld:
We vonden vlug een taxi en hebben hem gevraagd ons in de dichtsbijzijnde jungle te droppen, het liefst ergens waar er zo min mogelijk kans was op het tegenkomen van andere mensen. En zo geschiedde, in de bossen van Vanuatu begon ons avontuur..

  • 02 Maart 2009 - 21:04

    Alles Anders:

    jezus hee het zou wel leuk zijn als tenminste iemand dit las.. Gaan we hier nou voor naar Vanuatu..? Als je weg bent merk je pas wie je echte vrienden zijn..Gelukkig komt toosijanus morgen! Ik hoop dat het kanoooen goed gaat want de stroming is nogal sterk en het is orkaan seizoen..Ik heb nog steeds tonic smaak in mn mond!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vanuatu, Port Vila

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 September 2011

Cultuurshock

14 Mei 2009

varkensgriep grijpt ons naar de keel

10 Maart 2009

In blijde verwachting van Toosjanus

10 Maart 2009

History

28 Februari 2009

Prachtige watervallen
Ens-Rutger&AllesAnders

Actief sinds 28 Feb. 2009
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 6698

Voorgaande reizen:

25 Februari 2009 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: