Prachtige watervallen - Reisverslag uit Port Vila, Vanuatu van Ens-Rutger&AllesAnders Dus - WaarBenJij.nu Prachtige watervallen - Reisverslag uit Port Vila, Vanuatu van Ens-Rutger&AllesAnders Dus - WaarBenJij.nu

Prachtige watervallen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ens-Rutger&AllesAnders

28 Februari 2009 | Vanuatu, Port Vila

Eindelijk weer even tijd gevonden om de site bij te werken.. we hebben een plekje gevonden in de jungle met draadloos internet, en onder het motto van 'snap niet hoe het kan maar profiteer ervan' typ ik met trillende vingertjes nu dit berichtje op mijn Iphone die ik van papa heb gekregen:

Prachtige watervallen, dat is de titel en tevens het schitterende uitzicht wat allesanders en ik nu hebben. Ik zou een foto willen plaatsen maar de site laat het niet toe helaas. Misschien proberen we het morgen weer even. Honden van vodafone ook, kansloos zijn ze, echt he! Ik kan me er heel druk om gaan lopen maken maar dat is gewoon zonde van mijn energie. MIJN energie snap je, en van niemand anders (dat heb ik bij de Bodyscan geleerd).

Afijn, wat we allemaal hebben meegemaakt zeg de afgelopen dagen, niet te filmen! Na een aantal uren stug te hebben doorgelopen hebben we bij het vallen van de nacht besloten een kamp op te zetten. Gewoon lekker makkelijk, niet moeilijk doen, gewoon een kamp. AllesA is toen het bos ingegaan om wat mooie takken en losse lianen en achtergelaten zeilen bijeen te gerapen terwijl ik ons kamp bewaarde. Op een bepaald moment begon ik me af te vragen waar ze bleef, ik had zo'n honger en wou dat vertiefte kamp nou eens opzetten. Daar kwam ze met wat schrammen, na ruim 2 uur, met al die zooi aangewandeld alsof er helemaal niets was gebeurd. 'Anders bleef je even de hele nacht weg ofzo!' heb ik toen verontwaardigd geroepen. En daarmee was de lucht ook gelijk geklaard. Op dat moment wist ik weer precies waarom ik met Alles op reis ben gegaan. Zo straight-forward, gewoon lekker in-your-face is ze, een beetje simpel dat wel. En ze houdt onwijs van dieren. Ik zou echt niet om kunnen gaan met mensen die niet gek zijn van dieren. Zo ontwapenend zijn ze, en ze leven zò in het NU!!














  • 28 Februari 2009 - 17:47

    Toosijanus:

    Ens Rutger en Alles Anders! Kom terug jullie! Zonder jullie is het inENS alles anders! Kan me voorstellen dat Vanuatu prachtig is, maar zooooo afgezaagd! Had mij dan ook meegenomen! Ik ben nu op internet aan het zoeken naar een ticket, ik stel voor om naar Sjochiemena een pitoresk eiland naast Vanuatu te gaan, jullie kunnen dan zo overkanoeen, Ens is een ware beoefenaar van de kano! Ik heb al wat hout gereserveerd, kunnen we onze eigen hut bouwen! Ik zie jullie maandag, na mijn ontmoeting op zondag met Wagner!

  • 03 Maart 2009 - 09:58

    Anoniempje:

    met verbijstering lees ik deze berichten, zijn jullie soms gekloond? Ik zou zweren dat ik jullie nog zag vlammen in de Wagner afgelopen zondag!

  • 03 Maart 2009 - 16:43

    Toosijanus:

    Wat een prachtige waterval, en wat had ik daar graag bij willen zijn! Ik ben gestrand op Sydney, want sjonge,jonge,jonge: Sjochiemena blijkt helemaal niet te bestaan! Ik raad vanaf nu dan ook iedereen af om een ticket te kopen via de advertenties aan de AlbertHeijnwand. De receptkaartjes net na de ingang zijn daarentegen wel een aanrader, maar dat terzijde. Ik ben dus gestrand in Sydney en zal over acht uur naar het jullie wel bekende Norsup vliegen. Vanuit daar zal ik overkanoeen naar Vanuatu, al ben ik niet zo'n ervaren kanovaarder als Ens Rutger. Stel jullie dus aan de kust op, hou de lucht in de gaten, ik neem lawinepijlen mee voor in het geval dat het mis gaat. Jullie kunnen mij over 94 en een half uur in Vanuatu verwachten (mijn richtingsgevoel is niet al te sterk dus ik zal zeker een paar keer om Norsup gevaren zijn voordat ik de goede richting gevonden heb). Maar ik hou jullie op de hoogte, mits mij net als jullie het geluk treft op een draadloos netwerk te stuiten. Maar ik ga er van uit dat dat geen probleem zal zijn! Goed vrienden, ik ga nog even de vluchthaven van Sydney verkennen, pas nauwlettend op jezelf! Maar zo te lezen heeft Ens Rutger de bodyscan technieken en de kracht van het NU goed begrepen, dus ik zal mij met een gerust hart naar Norsup begeven!

  • 03 Maart 2009 - 17:19

    Toosijanus:

    Wat een prachtige waterval, en wat had ik daar graag bij willen zijn! Ik ben gestrand op Sydney, want sjonge,jonge,jonge: Sjochiemena blijkt helemaal niet te bestaan! Ik raad vanaf nu dan ook iedereen af om een ticket te kopen via de advertenties aan de AlbertHeijnwand. De receptkaartjes net na de ingang zijn daarentegen wel een aanrader, maar dat terzijde. Ik ben dus gestrand in Sydney en zal over acht uur naar het jullie wel bekende Norsup vliegen. Vanuit daar zal ik overkanoeen naar Vanuatu, al ben ik niet zo'n ervaren kanovaarder als Ens Rutger. Stel jullie dus aan de kust op, hou de lucht in de gaten, ik neem lawinepijlen mee voor in het geval dat het mis gaat. Jullie kunnen mij over 94 en een half uur in Vanuatu verwachten (mijn richtingsgevoel is niet al te sterk dus ik zal zeker een paar keer om Norsup gevaren zijn voordat ik de goede richting gevonden heb). Maar ik hou jullie op de hoogte, mits mij net als jullie het geluk treft op een draadloos netwerk te stuiten. Maar ik ga er van uit dat dat geen probleem zal zijn! Goed vrienden, ik ga nog even de vluchthaven van Sydney verkennen, pas nauwlettend op jezelf! Maar zo te lezen heeft Ens Rutger de bodyscan technieken en de kracht van het NU goed begrepen, dus ik zal mij met een gerust hart naar Norsup begeven!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vanuatu, Port Vila

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 September 2011

Cultuurshock

14 Mei 2009

varkensgriep grijpt ons naar de keel

10 Maart 2009

In blijde verwachting van Toosjanus

10 Maart 2009

History

28 Februari 2009

Prachtige watervallen
Ens-Rutger&AllesAnders

Actief sinds 28 Feb. 2009
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 6699

Voorgaande reizen:

25 Februari 2009 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: