History - Reisverslag uit Port Vila, Vanuatu van Ens-Rutger&AllesAnders Dus - WaarBenJij.nu History - Reisverslag uit Port Vila, Vanuatu van Ens-Rutger&AllesAnders Dus - WaarBenJij.nu

History

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ens-Rutger&AllesAnders

10 Maart 2009 | Vanuatu, Port Vila

Ens-Rutger heeft daar volkomen gelijk in! Ik hou ook onwijs veel van dieren en Ens past zich daar gewoon in aan, alsof het zomaar iets is! Daarom gaat het ook zo ongeloofelijk goed op deze manier! Kijk, als zij een keer een nachtje weg wil, gewoon de jungle in, het water op, ga ik daar sowieso ook geen probleem van maken..
Maargoed..vandaag was wederom ook zo'n fijne dag! Het begon met het misschien niet zo'n fijne feit dat ons kamp was verwoest door een regeringsleger maar het was zo mooi om dat een keer van echt dichtbij te zien! Het viel me zo op dat Ens zo kalm en zo bij zichzelf bleef! en ik voelde me echt deel van de geschiedenis! we hebben daarbij ook allerlei nieuwe mensen leren kennen

  • 11 Maart 2009 - 20:29

    Ria:

    Heey lieve Alles en Ens! Heel fijn dat jullie ons verhaal ook even hebben aangestipt, en wat een leuke foto (was dat van die avond in de pingpongbar?)! Tot gauw, wij doen nu een walkabout in de moerashoogten in het zuiden van Van.. groeten Ria & Ger

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vanuatu, Port Vila

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 September 2011

Cultuurshock

14 Mei 2009

varkensgriep grijpt ons naar de keel

10 Maart 2009

In blijde verwachting van Toosjanus

10 Maart 2009

History

28 Februari 2009

Prachtige watervallen
Ens-Rutger&AllesAnders

Actief sinds 28 Feb. 2009
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 6696

Voorgaande reizen:

25 Februari 2009 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: