History - Reisverslag uit Port Vila, Vanuatu van Ens-Rutger&AllesAnders Dus - WaarBenJij.nu History - Reisverslag uit Port Vila, Vanuatu van Ens-Rutger&AllesAnders Dus - WaarBenJij.nu

History

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ens-Rutger&AllesAnders

10 Maart 2009 | Vanuatu, Port Vila

Ens-Rutger heeft daar volkomen gelijk in! Ik hou ook onwijs veel van dieren en Ens past zich daar gewoon in aan, alsof het zomaar iets is! Daarom gaat het ook zo ongeloofelijk goed op deze manier! Kijk, als zij een keer een nachtje weg wil, gewoon de jungle in, het water op, ga ik daar sowieso ook geen probleem van maken..
Maargoed..vandaag was wederom ook zo'n fijne dag! Het begon met het misschien niet zo'n fijne feit dat ons kamp was verwoest door een regeringsleger maar het was zo mooi om dat een keer van echt dichtbij te zien! Het viel me zo op dat Ens zo kalm en zo bij zichzelf bleef! en ik voelde me echt deel van de geschiedenis! we hebben daarbij ook allerlei nieuwe mensen leren kennen

• 11 Maart 2009 - 20:29

Ria:

Heey lieve Alles en Ens! Heel fijn dat jullie ons verhaal ook even hebben aangestipt, en wat een leuke foto (was dat van die avond in de pingpongbar?)! Tot gauw, wij doen nu een walkabout in de moerashoogten in het zuiden van Van.. groeten Ria & Ger